L’acció Happenings ens proposa crear una instal·lació artística efímera amb un fi educatiu.
El nostre Happenings consisteix en dues accions diferents: una realitzada amb els infants de P1 que consta d’un conjunt de cercles fets amb materials naturals i una treballada amb els infants de P2 que consta d’un telar que es converteix en tapís vertical un cop els infants interactuen amb ell.
“Cercles”- Activitat per P1 - Adrià Cabrera i Sergi Rojas
Els cercles naturals inspirats per l’obra de l’artista de land art Robert Smithson. Estaven fets a partir de diversos materials naturals com còdols, branques o pinyes. En aquest espai els infants es podien moure lliurement, i realitzar les accions que desitgessin. Podem treballar continguts curriculars com el dins i fora o gran i petit.
“Tapís vertical”- Activitat per P2 - Eva Miralles
Al telar, inspirat en la obra de l’autor de land art Richard Shilling, els infants van haver de passar cordills per fer una xarxa. En aquesta, hi
penjaven diferents elements naturals que van treballar a l’aula en activitats prèvies i altres que trobaven pel pati. Aquest tapís vertical permet treballar diferents continguts curriculars com sota, sobre, davant, darrere i desenvolupar habilitats motrius: control oculo- manual, motricitat fina i habilitats socials com la cooperació i la comunicació.
El nostre Happenings consisteix en dues accions diferents: una realitzada amb els infants de P1 que consta d’un conjunt de cercles fets amb materials naturals i una treballada amb els infants de P2 que consta d’un telar que es converteix en tapís vertical un cop els infants interactuen amb ell.
“Cercles”- Activitat per P1 - Adrià Cabrera i Sergi Rojas
Els cercles naturals inspirats per l’obra de l’artista de land art Robert Smithson. Estaven fets a partir de diversos materials naturals com còdols, branques o pinyes. En aquest espai els infants es podien moure lliurement, i realitzar les accions que desitgessin. Podem treballar continguts curriculars com el dins i fora o gran i petit.
“Tapís vertical”- Activitat per P2 - Eva Miralles
Al telar, inspirat en la obra de l’autor de land art Richard Shilling, els infants van haver de passar cordills per fer una xarxa. En aquesta, hi
penjaven diferents elements naturals que van treballar a l’aula en activitats prèvies i altres que trobaven pel pati. Aquest tapís vertical permet treballar diferents continguts curriculars com sota, sobre, davant, darrere i desenvolupar habilitats motrius: control oculo- manual, motricitat fina i habilitats socials com la cooperació i la comunicació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada