En aquesta acció el que hem fet ha sigut investigar sobre els diferents espais de llibertat que tenen avui dia els infants, en concret, del poble d’Alcarràs. Hem arribat a la conclusió que no se’ls té en compte a l’hora
d’escollir quins són els espais que volen per divertir-se i que tot i així, els espais que hi ha, tenen moltes barreres i limitacions pels nens i nenes. No hem vist cap parc adaptat per un infant que tingui una discapacitat de qualsevol tipus. Això, ens demostra, que en realitat no es pensa en els infants a l’hora de construir un espai per jugar. El que hem fet a la nostra acció ha sigut escollir 4 espais que no trobem en un parc i preguntar als infants sobre quines coses els hi agradaria que hi haguessin en aquests espais. Els espais escollits són: espai d’interpretació, de ciència, sensorial i de lectura.
d’escollir quins són els espais que volen per divertir-se i que tot i així, els espais que hi ha, tenen moltes barreres i limitacions pels nens i nenes. No hem vist cap parc adaptat per un infant que tingui una discapacitat de qualsevol tipus. Això, ens demostra, que en realitat no es pensa en els infants a l’hora de construir un espai per jugar. El que hem fet a la nostra acció ha sigut escollir 4 espais que no trobem en un parc i preguntar als infants sobre quines coses els hi agradaria que hi haguessin en aquests espais. Els espais escollits són: espai d’interpretació, de ciència, sensorial i de lectura.
Autores: Meritxell Escarp i Maria Torres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada